Lite funderingar kring nya Sims...

Inaktiv
Lite funderingar kring nya Sims...

Jag är intresserad av att eventuellt införskaffa The Sims 3, men samtidigt har jag en mängd frågor i mitt lilla hjärnkontor. Frågorna, som saknar svar, är för min del väldigt avgörande i frågan om att köpa spelet eller inte.
De flesta rör mest prylar och saker i själva spelet och kanske kan verka lite halvtöntiga att undra över. Men för att vara ärlig: Det skiter jag i.
Några utav frågorna som snurrar är:

- Finns det bilar i trean?
- Hur mycket krävs av datorn för att spelet ska fungera? Behöver jag en riktig speldator eller räcker min vanliga dumburk?
- Om man nu kan röra sig fritt i kvarteret utan att behöva invänta en taxi eller så (jag tror jag just svarade på min bilfråga...), har det tillkommit saker som t.ex. barnvagnar så att hela familjen kan följa med? Eller måste någon stanna hemma med småbarnen, alternativt bära runt på dem?
- Finns det fler yrken att "välja" bland?
- I tvåan kunde simmarna inte sätta sig i en stol eller soffa om det stod t.ex. ett bord precis framför, även om det fanns en liten glipa i mellan så att de egentligen skulle kunna sätta sig. Finns samma problem kvar i trean?
- Kan simmarna numera vrida/flytta på saker som är i vägen själva?

Ja, det är väl frågor i dessa stuk som rör sig i huvudet på mig. Skulle det finnas någon vänlig själ som kan svara på åtminstone en utav dessa frågor, så blir jag glad.
Äsch, jag är glad om du ens orkade läsa igenom hela texten.

#blogg


signatur

- Oh sorry, did I get you?
- No you didn't GET me. It's an electric drill. You GET me, you KILL me!

1
Skriv svar