PlayStation 2

Inaktiv
PlayStation 2

Jag har säkert sagt det förut, att jag hamnat i någon fas där jag diggar de lite äldre plattfomarna som PlayStation 1, Game Boy Colour och så vidare. (Okej, de är de enda jag har utöver PSP och PC...)
Senast i intresse-raden är PlayStation 2. För ett antal år sedan fick jag låna min kusins PS2:a i en vecka eller så och nu har en redan då existerande mersmak gjort sig starkt påmind. Och min sällan närvarande tur har knackat på dörren. Lillasysters pojkvän har ett gammalt PS2 på sin vind som jag ska få. Han testade om det fortfarande funkar igår kväll och förmodligen får jag det under veckan (om inte redan idag...). Så för någon timme sedan beställde jag ett par spel från CDON, jag hittade ett x antal intressanta spel men spargrisen tillät bara två.
På tisdag eller onsdag landar Pro Evolution Soccer 5 och Grand Theft Auto: San Andreas i brevlådan. Jag längtar nästan ihjäl mig!

Den som vill får gärna komma med tips på bra spel till konsollen, om inte annat kan jag sätta dem på önskelistan inför födelsedagen som faktiskt börjar närma sig.

#blogg


signatur

- Oh sorry, did I get you?
- No you didn't GET me. It's an electric drill. You GET me, you KILL me!

1
Skriv svar