Lax & Ris
I dag var det en bra dag. Jag år mycket god mat och städade lite, det var duktigt. Maten var lax, gjord i ugnen med lite "mögelost" på, till detta serverades Jasmine ris, gott-i-gott-gott. Efter det så var det dags att mata katten som ivrigt hade iakttagit oss då vi ätit.
I dag har det inte blivit lika mycket spelade då jag har gjort annat, det kändes ganska skönt att återvända till verkligheten för ett tag där man var - "säker".
Dock så spelade jag lite i eftermiddag och det gick strålande, jag har verkligen lärt mig att hantera vissa vapen utan att sikta så mycket, dock har jag problem med mina "sågningar" och lyckas ofta dö då jag försöker.
Blev sugen på ett nytt spel i dag, dock tror jag att jag aldrig skulle våga mig på det, Halo 3 verkar vara sjukt bra och roligt! Men jag tror inte att jag hade haft en större chans på Live emot de som spelat det ett tags, sen har jag fortfarande små problem med "shooter" spel på konsole. Men en dag ska jag ta mig modet och köpa det, en dag.
Råd frågade mig flickvän i dag om att det kanske var dags att uppgradera "tv" sidan till en projektor, hon var mycket tveksam och ansåg mig små tråkig när jag förslog att vi skulle inför skaffa en som kostade 14995:-, man kan ju spara?`Hade varit shysst med en 150' skärm och Gears Of War 2, alla spel hade varit sjukt roliga att spela, men att spränga sönder loctus på 150' är svårslaget.
Snart är det dags att hoppa i sängen med både katt och flickvän, i morgon är det en ny dag, då ska jag möblera om.