Träningsvärk

Inaktiv
Träningsvärk

Jag är inte en såndär människa som gärna springer på morgonen. Eller springer överhuvudtaget. Jag är en såndär som då och då tar en promenad och fotar, eller cyklar en bit. Rimliga bitar.
I torsdags var jag med om det värsta i träningsväg jag någonsin varit med om.
Intervallträning.
Springa 15 sek, vila 15 sekunder, springa 15 sek, vila 15 sekunder, springa 15 sek, nästan spy i en buske, spotta fortsätt springa. I 15 minuter höll den här mardrömmen på. Fast det kändes som 15 timmar.
Jag var den som snubblade mest, och sprang långsammast.
Sen nu två dagar efter har jag den värsta träningsvärken i historien. Mina vader (eller nåt åt det hållet, underben?) värker så fruktansvärt mycket så det känns som om de kommer gå av vilken sekund som helst.
Jag menar inte att jag avskyr att motionera, för det gör jag verkligen inte. Men intervallträning, det avskyr jag!

Sen har jag också gått med i en guild på WoW! Alla är väldigt trevliga och den äldsta är 68 år, har 12 barnbarn och ett barnbarnsbarn! Fruktansvärt häftigt haha!
Sen körde jag en battleground, Arathi Basin, för första gången. Det var kul. Jag var duktig och dödade massa hordes!

Sen funderar jag på att starta som en reservblogg utifall att sp.se också går i graven med tidningen. Fast det vet jag inte om det blir av. Jag lär väl bara glömma bort den efter ett tag.

#blogg

1
Skriv svar