Back in business
Har varit på resande fot ett tag. Nämligen till vår kära huvudstad, Stockholm. Hann med att hälsa på släkt, inspektera Gröna Lund, shoppa och en del sightseeing. Var väldigt trevligt måste jag säga. Allsång på skansen blev ett litet nederlag när det regnade från kl 15 fram till sändningen började. Då blev det uppehåll och fortsatte sedan när sändningen var över Gröna Lund var däremot riktigt skoj, hann med fritt fall och alla berg- och dalbanor förutom insane. Det var nämligen några som fastnade i den just innan vi skulle åka, vi flippade såklart ut och åkte en aningen lugnare attraktion! Regnet kom även den dagen och vi valde att åka hem. Bodde på ett ganska trevligt vandrarhem på Kungsholmen som hade en smak av hotellstandard faktiskt. Nu under helgen har det varit träningsläger med laget inför den kommande cupen som äger rum om knappt två veckor.
För att släppa mitt liv och blicka framåt mot en framtid som är läskigt dräglande. Så många spel som kommer släppas! Jag menar, Diablo 3, Gran Turismo 5, Mafia 2, de alltid lika populära sportspelen och inte för att tala om krigsspelen. Det kommer bli en fantastiskt rolig höst, vinter och vår i spelvärlden och jag hoppas att ni ser framemot det lika mycket som jag!
Ett spelköp som redan nu ser ut att vara mer än värd en 5/5 här på FZ är Mafia 2. Spelade ettan väldigt länge utan att sluta bli fascinerad. Och nu kommer en tvåa, som är minst flera gånger så bra som det första. Wow! Nu återgår jag till freerolls-spelandet på unibet som kvällssyssla. Ha det bra allihopa!
Mvh Pierre L