Lättkläda Brudar och Konstiga Spelare

Inaktiv
Lättkläda Brudar och Konstiga Spelare

Ja vad ska man säga, nu när man har tagit paus från Cod:mw2 så sitter man vid dator o letar efter nåt att lira. Då blev den första tanken "jag ska nog lira nåt mmorpg". upp med IE skriver in onrpg.com, går in på deras gratis mmorpgs.

Såg en annons om mir2 där o då tänkte jag "ja vadför inte testa det"
Gick in på deras sida vad bemöts man av? en lättkläd brud som sitter på nåt monster.Är det bara jag som stör mig på att de alltid har lättkläda brudar på anime(kinesiska,korean,japanska osv) mmorpgs hemsidor? men de finns aldrig i spelet vilken tease. Men man vet att de gör det bara för att dölja spelets "barnsliga" grafik och att faktum att alla karatärer ser ut som små barn.
Visst nu kommer jag säkert bli utpekad som anime/manga hatar, jag har inga problem med manga/anime grafik i spel men vadför måste de ha sexuella bilder.
Kan de inte ha liksom bilder som speglar sig på spelet.

Alla som har hängt med lite i internet, har ju hört om den killen som slog ihjäl sin polare bara för ett virtuelt svärd som de hitta i spelet mir och de hade tänkt sälja det för en bra summa pengar. Detta skapar ju en sjuk bild av spelet värld.

Hursomhelst Sluta det med att jag aldrig ladda ner spelet men jag testa ett annat spel från samma företag som heter bright shadow(vilket dåligt namn) och det var inte bara namnet som var dåligt. Spelet hade en av de mest använda start sätt, du börja i en "nybörjar stad" den hette tillockmed beginner village.
I denna stad hitta man massor av shops,npc och quest givare som ger grunderna. Jag nådde level 5 efter bara ha snackat med alla npc och nu skulle man få lämna staden, Kommer ut på ett fält med monster(klassikt upplägg).
Efter jag döda tre monster gick ett level till och equipat nya saker(konstigt nog hacka det till varje gång man equipat) så kände jag att detta var ett "skit" spel som man fint uttrycker det. Så det var bara stänga av och forsätta och leta efter nåt annat roligt att lira.

#blogg

signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar