torsdag förlustens dag
ja då var det till att skriva lite.idag har inte varit min dag.mamma har varit jätte sjuk,vilket är riktigt skit!!!
hon har hög feber är jätte tröt och hostar hela tiden.bara för att lindra hostan tar hon ca 7 matskedar medecin om dagen.
mitt dataspelande har varit uselt idag jag har fått stryk i dow två gånger och har inte klarat bossen på nivå 6 i teykuman.jag har tyvär inte hunnit spela så mycket data idag.
dagen i allmänhet har varit ok men inte superbra!!!i pcg`s betygsystem 69% alltså bra.dagen började med att jag gick upp klockan 11.00 och frågade mamma om jag fick gå hem till en kompis men hon sade nej vilket gjorde mig sur så jag gick ock lade mig igen och somnade.
jag vaknade klockan 14.00 av att hon ringde i klockan.jag gick till köket där gröten stod klar att ätas.
vi åt sedan såg jag på lite tv sedan gick jag ut och gav hästarna.följt av att jag gick ut i skogen i två timmar för att få bättre kondition eftersom det är handbolls-match på söndag mot lågan i dm.
efter promenaden kom gick in och såg på lite how i met your mother vilet är en rätt roli serie.
mamma hade stekt potatis och varmt lite köttbullar vilket var otroligt gott.efter maten gick jag ut och gav hästarna lite mat,idag blev det inga problem,tack och lov!!!!
när jag kom in såg jag på lite tv.när jag tittat klart gick jag och spelade dator.
wc min kompis var glad till en början p.g.a. att han äntligen fått saints row 2 det tog en jävla tid att installera p.g.a steam.när han väl hade installerat det och började spela började han bli allt surare för att det var så fuckat svårt även fast han hade det på den lättaste svårighets graden,
fast inte konstigt att det var svårt för han hade både snuten efter sig och ett helt gäng(inte för jag vet om det är svår för jag har aldrig spelat det)ja jag förlorade i dow på standard vilket känns som en stor förlust.
så nu sitter jag här och skriver och mina planer är att gå och lägga mig.
hoppas fredagen blir bättre.
ha en bra fredag/gbl
ps skriv gärna tips till en nybörjare som jag.
happy game /gbl