The sims 2 =orkar inte spela!!!!!!!!
Det är tredje dagen i rad jag skriver nu vilket är en bra början med tanke på det långsamma internetsuppkoplingen(40-54 kbs).
Min dag har varit ok. Dagen började med att jag vaknade (som vanligt)av klockan. När jag kom upp var gröten nästan kall. Alla som äter gröt på morgonen vet att kall gröt smakar gräsligt,så det var ingen bra start på dagen. För att göra saker värre var hästarna tvungna att ha vatten vilket inte är jobbigt att ge dem
men jävligt tråkigt. Efter att ha givit djuren så bar det av till att gå.
Det blev den tråkiga åker rundan. När jag väl var uppe på kulen frös både halsen och öronen till is. Jag sprang ner för kullen. Nu när jag väl var hemma såg jag på lite tv för att sedan gå och spela the sims 2 vilket jag satt och gjorde i två timmar. inte förren nu inser jag hur meningslöst det var och det skrämmer mig hur jag kan sitta och spela ett sådant skräp spel i två timmar. Jag börjar tröttna på mina gamla spel så som dow,slaget om midgård 2 och burnout. Efter de två timmar skräp spelande ringde klockan och jag gick genom
hallen och jag gick genom "stora rummet" tills jag kom in i vardagsrummet,
där jag möttes av en underbar doft,som när jag kom in i köket visade sig var en potatis gratäng jag jublade p.g.a. det var så länge sedan vi haft potatis gratäng till middag. Medans vi åt såg vi på let`s dance i reklamen gick jag ut och gav hästarna mat. När jag kom in var det willy som skulle dansa (det är han jag hejar på) men han fick sämst poäng av demalla så jag gick tillbaka till datan och spelade ts2
samtidigt som jag bad henne säga till mig när nyheterna slutade. Tack och lov hade jag koll på tiden så jag såg när "numbers" började(det var det programet som började efter nyheterna). När jag kom ut i vardagsrummet låg mamma och sov på soffan men det var inte konstigt så som hon hade överansträngt sig.
Så jag såg på programet vilket handlade om ett par stulna skor värda 250 000 $. Kan de inte komma på bättre handling till en serie?????
så nu sitter jag här och skriver.
ha det bra/gbl
ps har någon sett något ställe där man kan köpa tomma laptop-chasin??????
happy game /gbl