Sjukanmäld. Day 2
Idag är det tisdag. En helt ovanlig tisdag. Jag är hemma. Jag är förkyld.
Alla vet att influensan är igång och är oerhört (gillar ordet "oerhört" oerhört mycket) hypad. Lite väl kanske?
Men som sagt, jag är sjuk-rättaresagt förkyld-och har måste stanna hemma för att inte riskera att bli sämre. Lite bihåleinflammation var allt på väg kände man. Men med medicin så finns det absolut inget att oroa sig över.
Idag skulle jag egentligen haft Engelska Prov, tur som jag har så slapp jag det, orkar verkligen inte. Och imorgon ska jag stanna hemma igen då jag missar datorkunskapsprov, viket är också oerhört härligt. Men jag kommer få IG på det, har på något vänster missat en massa på just Excel. Men det löser sig.
Men att sitta hemma på en vardag är rätt trist, när man är sjuk och pank, annars rätt kul. Hade man haft ett nytt spel så hade det varit perfekt, milt sagt. But now I'm stuck with CoD: MW, CoD: WaW, Killzone 2, Resistance 2 etc.
Som ni ser, FPS-spel. Jag har ju trotsallt LittleBigPlanet, MGS4, Alone in The Dark, Dark Sector, The Bourne Conspiracy, R:FoM, MotorStorm och inget av det är avklarat. Ända spelet jag klarat av är Killzone 2 av alla mina 11 PS3-spel. Mest för att Killzone 2 står mig allt för nära hjärtat. För jävla nära.
Storyn, grafiken, kontrollen, hållbarheten, allt. Det skriker ordet "Perfektion" om hela tanken om Killzone<3
_Heyno
When It's Game Over. It Is.