Att vara sjuk, lat och stressad
Ja, en kort beskrivning av mig i rubriken.
Jag är just nu sjuk och är därför hemma. Jag är lat och stressad. Varför jag är stressad är pga att jag har prov imorgon i engelska och i övermorgon har jag prov i datorkunskap, Excel. Engelskan kommer inte vara ett problem. Jag fick ju trotsallt MVG- på nationella i 9an utan att ha pluggat en sekund av mitt liv till just det. Det är ju bra.
Men det jag är stressad/oroad över är Excel provet. Jag har absolut ingen aning om hur jag kan ha missat så mycket på just dem lektionerna, men antagligen så jobbar alla andra oerhört snabbt eller jag oerhört sakta eftersom jag var på sidan 22 medan alla andra är på 38 av 47 sidor i Excel häftet.
Men att jag är lat kommer in nu: Jag har helt enkelt absolut ingen jävla lust alls att plugga på Excel provet, milt sagt. Jag går i första året gymnasiet och mitt mål är att ta studenten med minst G i betyg i alla ämnen så jag har en godkänd examen.
Men vi har kvar att göra Power Point i datorkunskap och det ska jag klara av. Men då är frågan; får jag fortfarande G i ämnet Datorkunskap? På Word fick jag 26,5 Pts och VG var 27, jävligt fucking irriterande må jag milt säga.
Så jag bör vara godkänd i ämnet om jag får det på PP.
Men nog om det.
Just nu lyssnar jag på Favorit bandet: Tokio Hotel, som så gott som ingen kille i världen gillar..utom jag. Lyssnat på dem i 2,5 år nu och helt fast, speciellt när deras nya album släpptes för drygt månaden sedan.
Jag äter även frukost som består av rostade mackor med smör och röktskinka och te med smak av äpple och kanel och något annat, minns ej, men en skvätt socker och mjölk i. Oerhört gott.
Sen blir det väl att diska-och städa åt mamma innan hon kommer hem. Samt lira lite Killzone 2 och Nazi Zombies om jag har lust för det.
Hoppas att jag blir frisk snart och inte får någon influensa.
Ha det!
_Heyno
When It's Game Over. It Is.