Sjukanmäld. Day 3

Inaktiv
Sjukanmäld. Day 3

Japp. Idag är det onsdag och jag stannar hemma idag också pga förkylning. Att gå ut bland en massa hade inte gjort något bättre. Endast mycket sämre.

Har precis varit snäll och diskat åt mamma medan hon är på jobbet och så. Samtidigt så pumpas det en massa musik, mest System of a Down.
Planerna för idag är att fixa lite mer troféer på mitt älskade PS3. Har svårt att bestämma mig vilket spel jag ska börja med.

På Killzone 2 försöker jag klara av sista kartan på Elite, satans svårt. Bossen har jag redan klarat, men fan inte kartan innan.
På Resistance 2 försöker jag klara av spelet för en första gång. Men min stubin är på tok för kort ibland och jag blir snabbt irriterad och stänger av.
I Alone in The Dark-Inferno så ska jag klara av spelet, men icke säger mina fingrar som vägrar att spela med den där oerhört äckliga spelkontrollen. Fyfan för den, milt sagt.
Förstår mig inte på hur en utvecklare ens kan påstå att spelet är färdigt med en sådan kontroll. Att ens tänka tanken att ge ut ett datum, det är precis som om dem inte själva testat den. Eww, säger jag bara.
Call of Duty: World at War ska jag med försöka klara av och samla lite troféer men jag är för trött på den enformiga och typiska Call of Duty-kampanjen. Samma sak hela tiden i princip.

Har svårt att bestämma mig. Ska nog börja lira en-eller fler-rundor Nazi Zombies som jag tycker är as kul, men jag vill ha en ny zombie karta snart! För ett rimligt pris då.

_Heyno

#blogg

signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar