Game helg, hell yeah!
Yepp, i helgen så är det ju thanksgiving för amerikanerna i USA, och det betyder att vi svenskar också får utnyttja helgen så mycket det går, att spela, spela och spela ännu mera. Det är ju såklart Dubbel EXP jag snackar om. Killzone 2 och Uncharted 2 bland annat. Det har även kommit en gratiskarta till Uncharted 2. Tyvärr så har jag inte spelet, men däremot Killzone 2. Dock hade det varit kul med en Killzone 2 karta som är en remake av en skogsbana i Killzone till PS2.
Men det är även DHW09 just nu, eller det är väl så gott som slut vid detta laget. Jag tänkte dra dit. Jag hade planer på det innan sommarlovet med en annan då vi hade tänkt lira Oblivion, han på PC jag på 360 för min PC klarar inte av något alls. Men det blev inte av, inte för något utav oss.
Minns en kväll då jag och han satt och snackade i skype/vent och lirade Oblivion. Jag hade fastnatt på en Vampire-buggen samtidigt som min senaste sparfil hade sparats när jag varit utomhus och dog hela tiden för att tanten i huset som skulle hjälpa mig skickade en massa spells på mig och demoner. Så jag hade dött i vilket fall som helst. Men jag hade tur som hittade ett fort precis i närheten, den var inte med på min karta, och kunde vänta tills det blev natt för att fortsätta mitt quest. Vi satt och snackade ända tills solen gick upp. Tiden gick snabbt, det var överkul med för den delen. Men det var bra länge sen nu. Och vi har inte snackat på länge, vilket är synd. Men jaa..
Dagens bästa nyheter kom när min älskling ringde mig och berättade att hon skulle komma hem till mig imorgon efter skolan. Ser fram emot det<3
Men nu ska jag ta och kolla på TV och käka frukost medan min lillebror spelar MGS4 på mitt PS3 en stund.
_Heyno
When It's Game Over. It Is.