Snart så är julen här!
"Julen är här...*skivan repas* "
Nej, inte riktigt. Första riktiga vinter/jul tecknet vi har fått än sålänge är att det varit minusgrader inatt och att det var vitt överallt. Av frost. Inte snö!
Jag har länge nu längtat till vintern, mysigaste årstiden någonsin. Sitta och kolla på film eller spela samtidigt som man dricker glögg eller varm choklad. Mums.
Missade såklart bussen till skolan idag då. På onsdagar så börjar jag 12:25 och min skola ligger ca 50km ifrån mig samtidigt som det kommer överfattiga busstider dit. Vanligtvis så tar jag bussen 07:15 som åker direkt till gymnasiet ifrån oss eftersom att gymnasiet börjar 08:15 och att skolan ligger en bit ifrån stationen,
Det tar verkligen en hel timme för mig att komma till skolan, sorgligt, verkligen.
Men bussen jag tar på onsdagar kommer antingen 09:50 och då är jag i skolan nästan 2h innan jag börjar. Och har inget att göra heller. Eller så kan jag vänta tills nästa buss kommer...som såklart ska komma klockan 12:05, men då missar jag lite, lite mer än halva min första lektion. Vilket jag gjorde idag, men jag missade egentligen ingenting. Om du fattar...?
Men i alla fall. För en kort stund sedan så klarade jag av Call of Duty 4: Modern Warfare och slutet var lite sorgligt faktiskt. Eller så är det bara jag som är känslig när det kommer lite sorgsen musik och mina lagkamrater plötsligt dör pga en armlös jävel? Jag vet inte. Har även klarat av Resistance 2 och är äckligt sugen på en 3:a i serien, räknar inte med Resistance: Retrubution.
Hoppas man får spela som Nathan Hale i trean. Det vore verkligen störigt ifall man inte fick det. Man fick ju inte spela som Jan Templar i Killzone 2, vilket var trist
_Heyno
When It's Game Over. It Is.