"Låt det vara, okej?"

Inaktiv
"Låt det vara, okej?"

Igår så skrev jag om vad som kanske skulle hända. Hade tre olika saker att välja mellan, och det var att antingen träna på gymmet, festa eller kolla på film tillsammans med en tjejkompis. Sistnämnda blev det, som tur var. Det var roligt och vi hade...tja...roligt?
Vi kollade på 2012 och jadu... vad ska man säga? Besvikelse? Den var OK. Nothing more, nothing less.

Men det var inte speciellt mycket fokus på filmen, vi snackade om rätt mycket ändå. Snäll som jag var så bjöd jag även, såklart, på min kebab pizza vi köpte. Lite av en gentleman är man allt.
Men nog om det. När vi kollat färdigt på filmen så skulle jag ladda ner Paranormal Activity. Har redan sett den två gånger innan. Men hon hade inte sett den.
Men mamma pratade i telefon samtidigt så filmen tog en jävla tid på sig då, vårat internet är skumt. Men så ringde en kompis som var lite packad, men fyfan vad rolig han är då. Så kom han till oss och vi stack ner till folketshus där 2 st hade hyrt stället och haft stor fest. Riktigt stor för en sådan liten råtthåla till by som vi bor i. Folk ifrån 4 olika områden, gangstah.

Men när vi gick in så träffade jag på lite kompisar och hälsade på dem etcetc, Påväg ut så såg jag mitt ex som nyss gjort slut med mig efter drygt 2½ vecka. Men hon stod och höll på med sitt ex ex så att säga, killen innan mig, som själv har tjej plus att han, enligt henne, var ett svin mot henne. Men så såg dem mig, men jag fortsatte bara gå ut. Jag hade tappat bort min kompis så jag smsade henne om att vi skulle dra och det gjorde vi också.

Jag orkar verkligen inte mer att behöva få vara den snälla killen som vill bara göra sin tjej glad och få ha ett långt förhållande och att allt ska vara bra! Men nej, det går inte. Jag blir alltid sviken till sist. Och jag gör inget fel. Men det går alltid åt helvete ändå.

Jag känner mig inte ledsen över att min tjej gjorde slut, jag var förberedd på det redan och kände inte någon större anledning till att deppa. Men efter att se när personen jag faktiskt att jag kunde lita på står med min bästa kompis och håller om honom är ju bara sorgligt, patetiskt och omoget av dem båda.

Kan inte sluta tänka på det. Jag har blivit sviken så många gånger av tjejer, men nu får det fan vara slut på det.
Allt jag försökt göra är att få min tjej glad och veta att hon kan lita på mig. Men nejfan. Jag tänker fan inte lita på någon tjej eller släppa in henne speciellt mycket ifall det bara gått någon enstaka vecka.

Svårt, men fan värt det.
Kan inte låta det vara...

#blogg

signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar