Lyckodag!
Idag så skulle jag lämna in min PowerPoint-presentation på Killzone 2 som jag gjort under några få lektioner. Första gången jag jobbat med PowerPoint så får jag VG på det.
Jag jobbar med det i datorkunskapen och precis börjat med PPT i digitalt skapande.
I Word fick jag 24,5pts (halvt poäng ifrån VG!)
I Excel 5pts (IG)
I PPT VG.
Men på excel så var det inte alls mycket att göra, men eftersom att jag failade första gången då jag fick ryck i hjärnan (som vanligt på prov). Men denna lektionen, efter att jag fick mitt betyg i PPT, så skulle jag göra en uppgift i Excel så att jag kunde bli godkänd.
Och jag klarade det! Inget svårt, men att jag har klarat av datorkunskapen innebär att imorgon, onsdag, så behöver jag bara gå på en lektion då jag börjar 12:25 på onsdagar och första lektionen är datorkunskap sedan CAD. Men nu så har jag sovmorgon ända tills 12.00!! Hoppar på bussen som är 20-30meter ifrån mitt rum!
Men jag tänker sova till 09:00 ungefär och sedan lira Borderlands och käka flingor till frukost. Fyfan vad gött!
Sen så är jag i skolan i en timme och åker hem igen, haha! Känns knappt lönt att åka i nästan i en timme buss och gå någon enstaka kilometer för att ha en lektion.
Och jag har en till onsdag i skolan nästa vecka så det blir chill som fan!
Sitter just nu på datorkunskapen och chillar
_HappyHeyno.
When It's Game Over. It Is.