Nejfan, inte igen -.-

Inaktiv
Nejfan, inte igen -.-

Fyfan vad jag hatar att vara sjuk. Verkligen, men att få vara hemma glädjer en rätt mycket ändå.
Jag har varit lite krasslig hela veckan men inte riktigt brytt mig om det. Idag på morgonen så kände jag att det börja göra lite smått ont i halsen, men jag hoppade på bussen till skolan.
Efter att ha åkt en bit så tänkte jag ifall jag skulle hoppa av, men så blev det inte.

I skolan så bestämde jag mig för att ta bussen hem direkt efter engelskan. På fredagar har vi verkstadsteknik och jag ska svetsa, men jag skulle troligtvis bara kollapsa rakt ner på golvet. Så jag drog hem, ca 40km ifrån min skola.

När jag kom hem så tog jag och sov mellan 10 och 12:30 kände mig piggare dock, men friskare, nej.
Konstant huvudvärk och små intervaller-kallsvettningar så att säga.
Jag är först varm, klär av mig helt, i nödvändigaste fall, fryser, men svettas en kort stund. Klär på mig en tröja (kalsongerna är givetvis kvar ^^ ) och blir snabbt varm igen sen kallsvettas jag igen etcetc.

Just nu försöker jag att vädra, men det blir svinkallt bara och ljudet ifrån PS3an gör mig galen, den är betydligt mycket tystare än 360, men min PS3a ligger i ett varmt utrymme där den inte får så mycket ny luft. Plus att datorn är igång.

Nej, fyfan för att vara sjuk säger jag bara. Håller ni inte med mig?

_Heyno

Tillagt: Haha! Såg precis en video på en indisk pojke som berättade vad han tyckte om skolan. Samtidigt berättade han vad "Maths" betyder

Mentally
Affected
Teachers
Harassing
Students

#blogg

signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar