En mycket skum helg, indeed.
Igår, lördag, så åkte jag till Lund för att träffa en tjej och bara ha allmänt mysigt. Vilket jag hade också.
Mina föräldrar skulle åka ner till Väla i Helsingborg som ligger nästan exakt 1h ifrån oss med bil. Ifrån Helsingborg tåg jag tåget till Lund. Pappa gav mig lite extra cash, vilket alltid behövs.
Men så kom jag till Lund, detta var då första gången jag träffade tjejen, och hon var nästan exakt 1cm längre än mig, vilket jag störde mig på lite.
Men så satte vi oss inne på Espresso House och hade mysigt i ett hörn för oss själva. Efter en stund så tänkte vi ta bussen hem till henne och det slutade med att vi fick jaga bussen. Och oddsen för att vi träffade på hennes syster inne i just den bussen av de hundra som åkte förbi oss flera gånger.
Men så kom vi äntligen hem till henne och vi gick in på hennes rum och hade mysigt och "kollade" på film, typisk första-gången-vi-träffats-sak. Men mycket film tittande blev det inte.
Men jaa..? Hennes syrra kom igen och gick ut snabbt efter att ha sagt "Oh shit!" och där tog det hela slut för min del. Mer får ni inte veta
Men under tiden jag var i Lund så bytte pappa min skiva till Borderlands, riktigt gött!
På tåget hem så var det också riktigt skumt. Jag satte mig i en random vagn och lyssnade på musik och hade luva och vantar på mig, det var svinkallt, och passerade jag Eslöv och sedan så kom en som jobbade på tåget. Jag hade inte betalat och jag frågade honom ifall jag skulle göra det och var fullt beredd att ta fram pengar.
Han frågade vart jag skulle, jag sa Älmhult, och så svarade han med att jag satt helt, helt fel. Jag trodde att jag ahde gjort något allvarligt först. Så bad han mig att gå till nästa vagn längre fram, för den vagnen jag satt i skulle kopplas av i Hässleholm. Och jag har varit fast där en gång innan, inte kul, bortsett ifrån att det ligger ett "LAN" där som kostar 25kr/h.
Så jag satte mig och han bad aldrig om pengar fastän han gick förbi mig tusentals gånger. Gött.
När jag kom hem så satte jag igång Borderlands och började lira vidare!
Men ja, denna texten är oerhört förkortad. Vill inte tråka ut läsaren ju!
Fråga om det är något bara:)
"Mouse doesn't taste as good as you may think"
_Heyno
When It's Game Over. It Is.