Fallout 3 har ingen inlevelse

Medlem
Fallout 3 har ingen inlevelse

Första gången jag mötte Fallout var för två år sedan. När jag fick reda på att det var samma utvecklare som The Elder Scrolls IV: Oblivion så blev jag nyfiken. Jag har spelat igen Fallout 3 ett par gånger nu sedan det kom ut 2008. Jag har spelat igen varje expansion som har släppt också för den delen. Jag tycker Fallouts ide är fantastisk på många sett men som med många andra spel tänker inte utvecklarna på att det bara räcker med en bra ide utan att man verkligen också måste göra ett lika bra spel i praktiken också. Jag har hört folk säga att grafik inte bygger spel och att vi ungdomar bara tänker på det grafiska. Vissa gör det. Vissa tänker bara på det grafiska. Dock så bygger grafik spel. Utan grafik hade det inte visats något på din skärm eller tv. Desto bättre grafik dit blir det desto bättre inlevelse kommer du att få. I Fallout 3:s fall är det inte grafiken som spelar någon roll. Jag tycker att Fallouts grafik, ljud och framför allt värld och miljöer är helt fantastiska. Det är inlevelsen. I Fallout 3:s fall är det inte grafiken som gör att inlevelsen blir dålig som sagt. Det är... ähhhhh. Jag vet inte! Jag har ingen aning vad som gör att Fallout 3 inte har någon inlevelse. Det känns inte som att du är där. Oblivion som är uppbyggt på ungefär samma sett känns inte alls lika svårt att linleva sig i. Det kanske är det att det inte finns några riktiga moment eller scener där det verkligen händer saker. Någon scen där något riktigt storartat händer. Jag vet fortfarande inte.

#blogg

1
Skriv svar