Sofie och Ellen

Medlem
Sofie och Ellen

Mina vänner Sofie och Ellen bad mig att berätta om dom i min blogg so here it is!

Sofie och Ellen är båda musiker. Dom spelar och sjunger rock i deras band som tyvärr inte har något namn för tillfället. Bandet startade 2007 och har under tiden hunnit etablera sig ganska mycket. Dom bor båda i Göteborg så det har inte varit några problem på den biten. Sofie har ett lite udda intresse. Hon samlar på egengjorda toalettdockor som hon gör av gamla toapappersrullar. Hennes barnsliga intresse gör hennes personlighet väldigt stark.
Sofie och Ellen är inte som andra 14 åringar. Dom sminkar sig inte. Även om Sofie har 17 tuber läppglans hemma så låter dom bli. Ellen är den som är mest annorlunda. Hon är en riktig musiker på alla sett. Både jag själv Ellen och Sofie är med i klubben "Eh Vad ska Den Heta". En klubb för väldigt annorlunda människor som egentligen inte vill vara med i klubben. Jag själv är deras manager för deras band. Själv är jag också soloartist som är känd för hits som "Somebody" "Andreas Bohman och hans kuk" och "Soffs"

Reklam

Sofies Blogg WWW.GUSSVIGGO.BLOGG.SE
Plattan "Andreas Greatest Hits" går att köpa i en skivbutik nära dig.

Ta inte texten ett dugg på allvar. Om du gör det är du ett TROLL!

#blogg

1
Skriv svar