Ännu en ny medlem

Inaktiv
Ännu en ny medlem

Haha, glädje. Glädje sa jag. Jag känner glädje över att ha startat ännu ett konto på en spelsida. Jag vet inte varför det är just glädje jag känner, men vi får väl se om det fortsätter.

Jesper heter jag, är en 12-årig grabb med spelsug in i märgen. Har alltid älskat att skriva, men trots spelsuget så skriver jag nästan aldrig om spel. Jag är en vardagsbloggare, minsann. Har skrivit allt från små historier till bloggar, och en halv bok en gång också. Men den gjorde jag tyvärr aldrig klart, var bara 10 år då. Haha, tittar man tillbaka på det så var jag urusel då. Menmen, you learn in time!

Jag har länge haft spelglädje och blev för lite mer än ett år sedan medlem på Gamereactor.se och läste den tidningen. Där har jag bloggat i mer än ett halvår och bland annat vunnit utmärkelsen "Månadens Bloggare" som jag är stolt över.

Älskar musik också! Vare sig jag tar mig några ljuvliga toner av Sigur Rós, David Bowie eller Daft Punk, så njuter jag för fullt av varje sekund. Har på senaste tiden även blivit glad över Glees härliga covers, eller The Baseballs, som får varje låt att låta som sina egna fantastiska original. Så är det bara härligt, bara härligt.

Jag hoppas definitivt att jag ska kunna tillföra något till denna sidan, och att jag kommer stanna länge. Och kom ihåg: Jag är jäkla social, var inte rädda för att skicka ett brev eller så.

/Orial, eller Jesper som grabben heter.

#blogg

signatur

"Sir, we´re surrounded!"
"Excellent" Now we can attack in any direction!"

1
Skriv svar