Extern hårddisk problem!

Inaktiv
Extern hårddisk problem!

Hejsan! Har inhandlat min andra Elements WD, hade en vanlig innan med 500 GB men den hade jag problem med, så idag gick jag till onoff och bytte den till en "My Book 500GB". Mitt förra problem är (finns i forumet redan) är att när jag startar datorn med hårddisken ikopplad så kommer inte inloggningen upp och det hackar fast. Likaså när jag ska föra över filer (mest större filer) så hackar den fast, och när jag kopplar in den.. Har precis samma problem nu! Kan det vara fel på datorn? Har googlat detta och det är mer än jag som har problemet. Men i alla fall så har jag inte drivrutinsskivan, utan nerladdade från nvidias hemsida.. Kan det vara något med USB 2.0 drivrutin eller fel på hårddisk/dator? Börjar bli riktigt irriterande nu. Särskilt när onoff inte säljer några andra hårddiskar än WD Elements.
Tacksam på snabba svar!

Inaktiv

Hittade en gammal drivrutinsskiva och där var det USB 2.0 med.. Men det står att jag inte har ServicePack 1 eller senare, men tar hem uppdateringen för 2.0 på microsofts hemsida men det står att jag har en nyare, förstår ingenting om detta problem.

1
Skriv svar