Hälsar på i Malmö City

Inaktiv
Hälsar på i Malmö City

Yepp, då sitter man i Malmö hemma hos en kompis, på hans bärbara PC medan han kollar på Barca spela. Orka Barcelona... Real Madrid is the shit.
Men jag har varit här i en dag nu. Hade otrolig tur med tåget då jag kom försent till tåget, men som tur var va tåget drygt 5 sekunder mer försenat än vad jag var. Så jag fick kuta bort till tåget och hoppa in med inte mycket pengar i fickan, pappa hann aldrig ge mig mer än vad jag hade.

Inne på tåget så fake-sov jag med hörlurar i öronen och hoppades på att ingen skulle knacka på min axel och "väcka" mig och fråga efter biljett. Tyvärr så hände precis just det -.-
Damen sa att det skulle kosta mig 100 kr mer pga att jag köpt biljett inne på tåget. Och man blir uppmanad att åka tåg oftare pga att det ska vara enkelt och billigt ink. miljövänligt att åka tåg. Bite me.

Så jag hoppar av i Malmö Central och ringer upp min kompis som sitter på café. Jag tänkte möta honom inne på McDonalds i Gustav. Precis när jag lagt på och börjar gå så kommer en kille till mig och knackar på min axel och jag vänder mig om och kollar på honom, känner inte igen honom först. Men sedan säger jag till honom: Aah! Men det är ju du!
Jag kände denna 20+-åring som joggat efter mig någon meter. Dejan heter han.
Han höll på att snacka med min kompis som jag precis hade bestämt att möta på Donken. Så han följde med mig, så jag slapp gå i kylan ensam. Tur det!

Igår hann vi dra till en annan och spela lite Bowling på PS3, hyfsat kul faktiskt. Sedan även lite MW2, gick inte sådär värst bra för mig skulle jag vilja påstå. Kollade också på när min polare lirade Uncharted 2 online. Blev intresserad av spelet, av online-delen som är det ända jag sett av spelet. Men grafiskt är spelet helt sjukt.

Men det mest chockerande var ändå när min kompis tog fram två GameCube spel: The Legend of Zelda: Wind Waker Special Edition och The Legend of Zelda: Twilight Princess!
Snacka om att tappa hakan, speciellt när han inte ens har ett GameCube medan jag har och har letat som ett svin efter båda spelen, speciellt Twilight Princess, till GameCube!
That pig!

Men vi har kollat runt på spel idag också, han bytte in två PSOne spel och köpte ett TMNT spel till Gameboy pocket. Retro är något han gillar.

Men som sagt, jag sitter på datorn, lyssnar på Tokio Hotel via mitt PSP Slim (önskar att jag hade en PSP Go) och sitter på msn och kollar på random saker på internet.

Microsoft härmar Sony överhårt med sin 360. X [] O

Hoppas ni fattar det som jag skrev ovanför!

_Heyno

#blogg

signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar