Flakmonkey
Owari

Vet inte riktigt om rubriken är riktigt korrekt men om den är fel så skyller jag som alltid på Google Tanken är iaf att det ska stå The End på japanska för att symbolisera det faktum att jag tagit mig igenom den västerländska versionen av #Yakuza 3. Spelet släpps ju inte förrän om två veckor i Sverige så jag fick den riktigt trevliga möjligheten att låna hem en debugmaskin och spela ett recensionsexemplar. Första gången jag fått chansen att göra det och även om det inte är något speciellt med det så känns det ändå lite speciellt på ett barnsligt sätt ^^

[ia=18509; large]

Helt kravlöst var såklart inte lånet utan jag måste ju skriva en recension. Den kommer inte publiceras än på ett tag och i ärlighetens namn så har jag inte börjat skriva den ännu. Har ju plitat ner sånt som jag vill ta upp så det blir nog att sätta sig på något café i stan efter jobbet senare i veckan och skriva allt över några koppar te. Brukar vara riktigt trevligt att göra på det viset, även om det var ett tag sen sist.

Redan nu kan jag dock sammanfatta mina intryck med en mening: Jag gillar Yakuza 3 trots sina brister, men det kommer verkligen inte passa alla - det är helt enkelt för japanskt för det.

#blogg

1
Skriv svar