Storstädning!
Holy moly, idag har det städats! 161:an är skickad till tryck och det bildas, inte tid till eftertanke, utan till mer jobb. Idag har det kånkats må ni tro. Det var rakt tebaks till min gamla flyttkarlstid (ska ni flytta, ring TSV Transport. Bäst i stan. Göteborg alltså.); rad efter rad av dubbel- trippel- och kvadrupelex av PCG-blaskor, obskyra hörlurar och rattar med parallellportsingång ingen människa använt sen pre-Björlin. Det var inte helt olikt Lützen. Byt dimman mot damm bara. Men ni får inga bildbevis för den USB-kabel jag överför mina bilder med (jo jag har fler, men jag orkar inte rota fram den nu bland all bröte) trillade ner bakom skåpet. Precis. Utom. Mitt. Räckhåll. Och jag lovar, han ligger där och hånler åt mig. Jag kan se hans miniutgång riktiga skeva. "Hoho Det trodde du, va'? Nope, jag stannar här. Här är det mörkt och skönt. Och tyst. Ingen som drar och sliter i mig för att sedan kasta upp mig likt en billig Kir-fylla. Japp. Lugnt och skönt."
Han ska upp. Kanske i morrn. Då får ni kanske ta del av mitt rotande bland Stalker-vodka, The Witcher-musmattan i läder Emil ville byta bort två av sina bröder mot och diverse annat krafs.
Annars sitter jag mest här och ser ut som en blandning av Tom Cruise och Ralph i Mustasch, i mina nyinköpta RB-pilotbrillor. Jag har opererat ögonen och en bonus är extrem ljuskänslighet.
Mer en annan dag. Kanske redan i morrn! Spänningen är olidlig.