Svidande ögon - en ny tradition
Ännu en dag då jag vaknar för tidigt. Är inte trött men mina ögon svider och det här kan ju inte vara bra på något sätt. Morgonstund har guld i mun, nja.
Har precis kollat på Metacritic och Gamerankings och sett att svenska Just Cause 2 får sådär betyg. Trist, men Game Informer gav det 9/10 och det är ju världens största tidning å andra sidan. Borde innebära att de kränger några ex over there. På torsdag har de lanseringsfest i Sthlm för spelet. Jag är bjuden av deras vd, men har trots det inte fått okej på mitt osa-mail. Känner väl inte folk nog högt upp...
Annars har det varit en massa spelande av Lead and Gold - Gangs of the Wild West. Jäklar vad betan rullar på. Ska bli kul när fulla spelet släpps den 8:e april. Just nu lirar jag med mus, vilket jag tycker är betydligt mindre underhållande än en pad, så det ska bli skönt att sätta sig med en konsolversion inom en snar framtid. Inget är sagt om datum där, men med tanke på att PSN redan kör en trailer där kan det inte vara långt borta.