Ibland är det bara tomt

Medlem
Ibland är det bara tomt

Nehe... idag är det tvärstilla i min kreativa hörna. Har varit ute en sväng med kameran och hunden efter jobbet, men det var liksom inte kul sådär som det brukar. Det blev nån bild jag ska visa för er men annars så kändes det tungrott där ute i rabatterna. Trots att solen försökte blidka mig med några varma strålar så var det liksom dimma uppe i skallen.

Jag försöker ändå jobba mig igenom såna moments och tänka att "nej fan, proffsen som gör det här kan inte skylla på en dålig dag" och så försöker jag liksom prestera utan att det finns nån egentlig lust till det. Ibland funkar det och ibland inte. Ibland kan jag ta mig över tröskeln och bli på bra humör igen, men ofta så är det bara att lägga ner och gå hemåt med svansen mellan benen, koka en kopp te och sätta sig på balkongen istället. Ibland är det det bästa alternativet för alla parter.

Haha.. vilket tragiskt jäkla inlägg. Låter ju som att jag har nån jäkla vårdepression eller nåt. Nåja så illa ska det väl inte vara. Imorgon är en ny dag och den känns säkert bättre!

Nu kommer här en liten vårblomma från dagens krypande i rabatterna. Pensionärerna måste ju tycka att jag är dum i huvudet som ligger där ute halvvägs in i häckarna runt tomten. Det skiter jag i. För ibland lyckas jag faktiskt komma över tröskeln och bli på bra humör igen och det är värt allt.

Om inte det här hjälper så kanske några timmar slöslakt med Modern Warfare 2 kan få mig glad igen!
Tjejen ska ju ändå gå på MFF ikväll så jag måste ju roa mig på nåt sätt.

#blogg

1
Skriv svar