Hultan - ingen bryr sig!

Medlem
Hultan - ingen bryr sig!

Läser i dagens Svenska Dagblad att ett tjugotal människor tältar i skogen vid Hulingen (som i år för första gången på mycket länge består av mindre än 50% kiss). Detta efter att någon skapat en facebook-grupp med 600 medlemmar som heter "vi som åker till Hultsfred ändå". Och detta visar i mitt sinne på två saker:

- Facebookgrupper är <b>precis så meningslösa som jag trott</b>. Jag menar, 20 pers av 600? Det är inte bra siffror ens för direktreklam eller web-banners som båda har notoriskt dålig svarsfrekvens. Men det är väl för mycket begärt att folk ska sluta gå med i idiotgrupper som "Vi som är emot våldtäkt" (tror någon på allvar att gemene man är FÖR våldtäkt?) och liknande trams.

- <b>Ingen bryr sig egentligen om att Hultsfredsfestivalen lägger ner</B> (utom kanske arrangörerna och de lokala handlarna). Folk åker ju dit även fast det inte ens ÄR någon festival!

Och så något spelrelaterat. Peter Molyneux verkar äntligen har vuxit upp, åtminstone av Jakob Svärds intervju att döma. Peter säger att de äntligen lärt sig att göra <b>en riktig kvinna</b>, och av bilden att döma så har han faktiskt rätt! Det har väl hänt någon gång tidigare i spelhistorien att en kvinnlig hjältinna haft någorlunda normala proportioner, men man kan antligen räkna tillfällena på ena handen fingrar. Ännu ett skäl till att se fram emot <i>Fable 3</i>, om nu inte tanken på en ännu mer förädlad version av den utmärkta tvåan räcker.

#blogg

1
Skriv svar