Medlem
Omstart

Tänkte att jag skulle ta upp det här med spelbloggande igen, passade på att rensa bort alla mina gamla inlägg (dels för att de var ohyggligt gamla och dels för att kvalitén på dem lämnade mycket att önska). Sommaren är kanske inte den ultimata tiden på året för att blogga om spel, särskilt inte när kvicksilvret börjar närma sig 30 graders-strecket, men jag får helt enkelt passa på när jag har lust och tid att skriva lite. Spel var det ja. Min Xbox 360 somnade återigen in nu i våras, tyvärr nog för sista gången då garantin inte gäller längre, så efter sommaren kommer det nog investeras i den nya varianten. Dock vistas jag för närvarande i min gamla hemstad Stockholm och kan således utnyttja min yngre brors nya Xbox 360 Elite. De spel som gått varmast (bokstavligt talat) är hittills #Forza Motorsport 3, #Green Day: Rock Band samt #Resident Evil 5.

Annars har en pånyttfödd kärlek för #Football Manager 2010 på PC snott väldigt många soltimmar när jag fortsatt på mitt maraton-save med Atlético Madrid som jag både lyckats knipa ligan två år i följd med samt vunnit Champions League två gånger. Jag återkommer med ett lite längre inlägg om just #Football Manager 2010 lite senare i sommar, håll till godo.

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar