Minneskort

Medlem
Minneskort

Tja... kom inte på nåt sexigare att skriva om än minneskort... men de är oundvikliga och oumbärliga!
Då jag trodde att jag tappat ett kort var jag ju iväg och handlade två nya. För att sen hitta det igen.. i en kameraväska! DOH

Anyways... 40GB minneskort innebär i runda slängar 1500 bilder med min 5DmkII. Det kommer räcka för bröllop och allt annat jag håller på med.

Jag gissar att jag kommer slänga iväg typ 1000 bilder på lördag, det är ju dop också, icke att förglömma.

Just nu packar vi väskorna inför Stockholmsveckan. Snart sätter vi oss (imorgon kväll) i mercan för att blåsa de drygt 60 milen upp till hufvudstaden. Jag hoppas på bra väder och att jag får lite fina sommarbilder på en otroligt vacker sommarstad.

iPhonen ska agera musikspelare i bilen tillsammans med små små högtalare inköpta på clas ohlson. WHY, you may wonder... jo för att ägaren till bilen har glömt koden till bilstereon och vi kan inte ens lyssna på lugna favoriter :/

Anyways.... det är semester från och med NU och det ska firas.. jag ska sitta uppe och se en dålig film och sen sova precis så länge som jag vill. Eller, jag måste flytta bilen senast 10 annars får vi böter, men ingen kan hålla mig från att somna om sen

Har vi otur och inte har något internet i Sthlm så lär inläggen bli ganska få närmsta veckan. Men jag ska försöka hålla tempot uppe någorlunda i alla fall.

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar