Gamescom nästa

Medlem
Gamescom nästa

I egenskap av "vanlig" besökare bär det under natten av till Landvetter för att sedan ta flyget till Tyskland och Köln. Väl där ska det spelas ett gäng spel som man varit sugen på att testa under en längre tid. Även en del bilder lär dyka upp, antingen här på bloggen eller på FZ.se (beroende på hur väl mitt amatörfotograferande går). Redaktör Tompas telefonnummer är inlagt i min "ajphön" och beredd på att skicka sms när och om jag lyckas tanka upp några bilder, och svågern som agerar ressällskap har fått strikta order om att fylla kylen med kall dricka som ska intas innan det att jag sätter mig på planet (jag hatar att flyga dessa jävla flygplan). Två dagar av nördfesteval får räcka, mer kunde jag inte ta ledigt. Dock tror jag att det räcker mer än väl. En viss oro gnager mig dock nu när man reser iväg (även om resan bara vara i dagarna tre), då jag och sambon ska få tillökning den kommande månaden. Om hon ringer och berättar att hon redan fött är det helt ok, för ingen mässa i världen kan mäta sig med den stress och den plåga vi män får utstå under en förlossning .

Ha det gött så ses vi i dimman, eller kanske i Tyskland.

#blogg

1
Skriv svar