Tid är pengar...

Ambassadör
League of Legends
Tid är pengar...

...och jag har inget av det.

Nu går jag in i min fjärde veckas nollning. Det har varit extremt roligt och det är både tråkigt och skönt att det snart är över. Sömnsnittet under dessa veckor har varit alldeles för lågt och troligtvis att alkoholintaget för högt. Detta har lätt till en kort tid med feber förra veckan och även idag känner jag mig helt utpumpad. Fast det är så det ska vara här i livet. Ingen rast ingen ro.

Idag drog jag mitt strå till demokratistacken. Det var första gången jag fick rösta och det kändes skönt att äntligen få ut sin röst även fast ingen hör min svaga stämma i demokratins tjocka massa. Jag erkänner att jag inte är politiskt insatt. Jag har de senaste tiden läst om vad de olika partierna står för så att jag kan ge en värdig röst. Personligen tycker jag det är viktigt att rösta även om det så är blankt. En blank röst är bättre än ingen röst. Den kan säga att man antingen har fått för lite info för att ge en bestämd röst eller att man inte står för något av partierna står för.
Så för alla er som inte har tänkt att rösta uppmanar jag er att pallra er iväg till närmaste vallokal och ge åtminstone en blank röst.

Läste även nyheten här på FZ om Marios 25 års födelsedag. Och filmen som hade gjorts i hans minne visar en av spelvärldens största huvudpersoner. Jag har varit dålig att spela det nya spelen men vad jag har hört av kompisar skulle även dessa vara underbara.
Jag vill däremot inte räkna ut hur många timmar jag har lagt på den här italienske rörmokarens färd mot kärleken. Det är nog bara en spelserie som jag har lagt ner mer tid på. Det är Civilization-serien.

Påtal om civilization IV snart ut. jag fasar för denna release. Jag är rädd att detta gift ska hålla mig uppe på nätterna och den omtalade "One more turn-sjukan" kommer slå in mot mig.

http://www.youtube.com/watch?v=J6x5ReAW6XY

Jag erkänner att jag är en civaholic och jag vet att civilization IV kommer att hålla mig uppe flera nätter. Hur dåligt det än är.

Jag har äntligen fått 15 minuter över för att göra detta inlägget. Nu ska jag försöka gå och lägga mig. det var ett tag sen man sov vid denna tiden.

Godnatt och ha det bra

#blogg

1
Skriv svar