*Skriva* *Flippa ur* *Skriva* *Backspace, backspace, backspace*

Skägg.
10 Chambers
*Skriva* *Flippa ur* *Skriva* *Backspace, backspace, backspace*

Huruvida följande tillvägagångssätt är normalt eller otroligt ovanligt är jag inte helt införstådd i. Det är i alla fall ett uppträdande som jag hittat hos mig själv.

När jag sitter och skriver en korrekt och formell text hamnar där plötsligt meningar och ord som inte alls hör hemma i sammanhanget. Jag är helt medveten om dem och de försvinner lika fort som de tillkommer. Jag plitar på en recension av ett spel. Plötsligt står där något i den här stilen:
Med denna uppföljare har utvecklarna försökt att knulla böghoror och äta diarréfitta.

Två sekunder senare är de sista orden borttagna och ersatta med något annat; något mer vidkommande och intressant.

Vad det rör sig om måste vara någon form av litterär Tourettes syndrom. Med den stora skillnaden att ingen, i det här fallet får ta del av utspelet (tills detta blogginlägg). Kanske är det ett sätt att få utlopp för ett fullständigt normalt undertryckt behov av det som i folkmun kallas "CP-ryck". Om inte annat så kan det ju vara en överkörd bäverneger med snoppsås.

Folkmun, förresten... Vad är det för en mun, egentligen? En oralöppning för folket, för folket att göra vad de vill med? Hoppas inte folket är perverterat. Fast det är de ju.

Jag ska självmedicinera med kaffe.

#blogg


signatur
1
Skriv svar