Blogg on Blogg
Så, idag fyller den här bloggen ett år. Kanske värt att uppmärksamma. Först vill jag tillägga att jag faktiskt läser bloggarna här, samt en del på FZ, det började jag med rätt så omgående ett år sen, vill jag bli läst får jag väl läsa andras, det är en fråga om ren hyfs. Finns en del bra både här och på FZ. Förresten har jag svårt att förstå statistiken, bortåt en 10000 läsningar. Det är rätt mycket tycker jag, även om det inte är unika besökare, hur många befolkar egentligen denna plats?
Jag vet att jag är lika dålig att posta som alla andra, men det är rätt lite bloggar igång här och nu, rätt synd tycker jag ändå, fast på FZ, där drunknar inläggen ganska fort, här finns det ju iallafall gott om tid att ha den uppe. Jag läste igenom lite av inläggen jag skrivit, varierande kvalitet. Somliga meningar förstår jag inte hur jag byggde ihop, för att inte tala om alla stavfel. En del bitar känns fånigare, så här i efterhand och på pränt, än vad det gjorde i huvudet, en del textmassor är lite jobbiga att äta sig igenom och så vidare. Men man måste väl prova sig fram, ibland har jag mest bara experimenterat lite, utan att egentligen brytt mig om själva innehållet, dumpat av resultatet här. Dessutom är det sällan jag redigerar i efterhand, vilket jag förmodligen borde göra, men det är ju bara en blogg. Så tack för att ni läst nu under det första året, så lovar jag att komma tillbaka lika oregelbundet som tidigare.