Titel som är något aggresiv och bitter, men inte allt för konkret.

Medlem
Titel som är något aggresiv och bitter, men inte allt för konkret.

Egentligen borde jag ta det här i veckans eller liknande, men då kan jag ju inte lägga ut texten , och jag behöver verkligen, rent personligen, hålla låda om det en stund.

Jag betraktar mig som en sund mobiltelefonanvändare, jag byter inte så ofta, varannat eller var tredje år. Och aldrig det senaste, dyraste och bästa. Tyvärr så drabbades jag att tillfälligt vansinne ett och ett halvt år sedan, jag hade rätt gott om pengar, och det var rea på en avancerad modell: gps, gott om minne för mp3, riktigt bra kamera och så vidare.

Under dess livstid har telefonen inte gjort annat än att djävlas, minneskortet hoppade ut av och till, sen gick skärmen sönder, blev dyrt, farväl reabesparingen, sen blev det fel på kontantkortet. Nu är även det bytt. En vecka senare , förra veckan, la skiten av för gott, den är igång i tio sekunder, sen stänger den av, jag trodde det skulle kunna gå att fungera, men nu har jag gett upp. Så jag behöver en ny (det är därför jag kanske borde ha tagit det här i veckans), den ska vara billig, tålig och stabil. Tillräckligt minne för att kunna lägga in en låt som ringsignal är önskvärt, men inget krav. Kom gärna med tips.

#blogg

1
Skriv svar