Medlem
Folklore

är det någon här som har köpt det ännu?
jag spelade demot och tyckte om det för att det var så unikt och hade en härlig stämmning men jag är rädd för att det ska vara ganska så fattigt när man väl sitter där.

vad tycker ni som har köpt det?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

Det var väl sådär, lite väl mycket shaders om jag får säga mitt. Väldigt snyggt, bra ljud, halvfattig story...
Ett kul spel dock, köp det om du inte behöver pengarna till något annat.

Inaktiv

Det är rätt skoj faktiskt, största problem jag har är att välja vem jag ska köra mellan varje kapitel, haha. Lite trist att de inte har voiceover på all dialog, men det kan man leva med.
Det är väldigt snyggt, och intressant story..

Medlem

Var och köpte det på lunchen. Ska hem och prova ikväll. tyckte demot var rätt kul. storyn verkar inte vara något att hylla kanske men får väl se hur det utvecklar sig

Medlem

Jag fick hem det idag. Spelade demot tidigare och tyckte verkligen om det. Spelat igenom prologen nu och tycker atmosfären och stämningen i spelet är underbart.

Medlem

Köpte spelet, efter att ha spelat 20 timmar ~ så sprang jag tillbaka till Game och lämnade tillbaka spelet...

Storyn var helt okej och så. men själva gameplayet tröttnade jag snabbt på. kändes som nån slags version av Pokémon med alla dom här ''Folks''


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

1
Skriv svar