939 sparfiler och ändå fail.

Medlem
939 sparfiler och ändå fail.

Jag har en achievement kvar i Oblivion. EN! För att få de eländiga 50 poängen behöver jag bara klara av ett uppdrag i Shivering Isles. Man behöver göra ett uppdrag på två sätt och jag har gjort det en gågng. Piece of cake - inte! Jag har sparat spelet under mina 90 timmar 939 gånger. 939 gånger för att vara säker på att jag inte ska behöva spela om mycket, om något händer. Under resans gång har jag dock raderat 925 stycken av dessa eftersom jag har klarat mig vidare hela tiden. Men nu, nu behöver jag spela om 70% av Shivering Isles för att få tag på de sista poängen som jag har lovat mig sälv att ta. Shivering Isles som inte var så rolig, Oblivion som jag har spelat i 90 timmar och nu är jag för fasen färdig med den. 90 timmar är länge, FÖR länge. Jag vill inte spela mer just nu. Men jag vill ha de sista poängen. 70% för att jag lyckades radera sparade filer från där jag eg. skulle vilja börja. Så jag får ta mig igenom kanske 10 timmar till istället för 30 minuter på level 16 istället för 24. Jag blir så trött på mig själv. 939 sparade filer och det hjälpte inte. Det är något fel på mig. Ja något ytterligare fel förutom att jag har spenderat 90 timmar med ett spel, alltså.

Trött, trött, trött!!!

#blogg

1
Skriv svar