The Adjustment Bureau

Medlem
The Adjustment Bureau

Har nyss kommit hem efter att ha varit på bio och sett filmen The Adjustment Bureau.
Jätteskön film, men med mindre action än jag trodde, men helt i linje med hur Philip. K Dick brukar skriva sina böcker.
Lite halvromantiskt, halvaction, halvsci-fi-film skulle jag väl säga. Den blir aldrig riktigt slisk-romantisk, den blir heller aldrig en äkta actionfilm, och den har inslag av lite sci-fi även om det kan diskuteras om det är scicense fiction eller mer åt fantasy.
Hur som helst, jag såg denna film själv, och jag kan bara rekommendera att ingen någonsin ska se denna film efter att nyligen ha blivit dumpad.
Kände genom större delen av filmen hur jag saknade mitt ex vid min sida, jag hade gärna suttit och hållit hennes hand, speciellt vid de mer känsligare delarna av filmen.

Förut detta så har helgen präglats av lite socialt umgänge igår lördag med lite dryck och glatt prat, och idag en shoppingrunda där nya byxor inhandlats och sedan en tur till gymmet för att desperat försöka bränna de kalorierna man drack igår ^^

Köpte Anomaly Warzone Earth igår, blev lite smått förälskad i det och klarade av det idag. rekomenderar det varmt, men hade gärna sett lite mer enheter att välja på
Spelet är ungefär som Tower Defense, fast det är inte du som bygger tornen utan det är du som ska ta dig från punkt A till punkt B och förstöra torn längst vägen

#blogg

1
Skriv svar