Äntligen helg!

Medlem
Äntligen helg!

Haha... veckan har varit lång, eller kort, beroende på hur man ser det. Kort på så vis att det bara har varit två "riktiga" arbetsdagar, men lång med tanke på hur tuffa dagarna (och kvällarna) i Sälen var.
Skönt är det i alla fall med helg, jag behövde verkligen sova ut i morse. Halsen verkar dessutom inte vilja bli bättre riktigt ännu. Lite hosta och så som gör att jag känner mig lite seg. Men det går säkert över under helgen!
Förhoppningen är att det ska vara fint väder i morgon så att vi kan ta bilen till bokskogen. Har nämligen fått låna fin-mercan igen! En CLK 320 för er som inte minns, men bilder och inlägg finns från förra sommaren då vi lånade samma bil. Nu är den dock snyggare med svarta fälgar istället för kromade.

Det är så skönt att bara slappa runt här hemma i lägenheten. Linda och Akira åkte iväg till hennes syster för att grilla lite hamburgare. HUR kan jag inte hänga på tänker ni? Hamburger-fan som jag är, men jag är helt enkelt för trött. Dessutom ska vi ha gäster i kväll så jag ska passa på att packa upp det sista ur resväskan och dammsuga. Senaste plattan från The Haunted står på schemat och jag plågar mina nEar 08 ute i vardagsrummet. Riktigt trevliga högtalare! hehe... undrar om grannarna håller med.

Jag har passat på att montera ett par handtag på min fixie idag. Vet inte om jag ska behålla dem eller fortsätta att köra utan handtag. Eventuellt köper jag ett nytt styre utan rise och kör med handtag ett tag. Det jag har nu är lite för smalt för att handtagen ska få plats riktigt.

Jag har också blivit YouTube-kund Har börjat lägga upp lite filmer, bland annat de tre som ni fick i föregående inlägg. Men även två till som finns att söka på. FSUM 2011 kan ni skriva så borde de dyka upp.

Nu åter till dammsugaren!

#blogg

1
Skriv svar