Lilla pattklappardagen
Hej, Internet!
Jaha, då var det onsdag igen. Även känt som Lillördag och Lilla pattklappardagen. Huruvida det även blir någon slags liten julafton återstår att se. Ja, självklart pratar jag om Trenched.
Igår tröttnade jag på att vänta in en ynka test av det, så jag skapade ett Xbox-konto baserat i USA och tankade ner hela härligheten. Jag måste säga att jag inte blev det minsta besviken. Det var nog länge sedan jag var var så himla angelägen att få spela vidare efter att en trial-version tog slut. Jag menar, stora mechs och vapen, exp, loot, co-op... Det borde räcka för de allra flesta. Men det blir fortfarande till att vänta in släppet här i Europa, eftersom jag vill ha det på mitt vanliga konto.
Men å andra sidan vet jag att jag inte går lottlös på XBLA-sidan i dag, oavsett hur det går med den saken. Jag är grymt nyfiken på Half-minute Hero -Super Mega Neo Climax-! Ett spel vars något omständiga titel endast kan mäta sig med kultklassikern Super Hydro Nitro Boost Attack. Jag kommer dock alltid att referera till Half-minute Hero som "Nigga Climax" - på grund av att jag vid tillfälle hörde lite fel.
Nehej, man kanske skulle slå på krysslådan och se vad som har letat sig ut på deras interwebb.