Och så var det med det.

Inaktiv
Och så var det med det.

Med tanke på inläggnamnet så antar jag att ni trodde att jag hade något väldigt viktigt och meningsfullt att säga, men så är det dock inte. Kände helt enkelt bara för att ha det som titel på detta inlägg.

Vad jag egentligen ville säga var att det var länge sedan jag var här inne och gjorde ett inlägg, och jag hoppas att jag blir förlåten för det.

Vad har hänt i mitt liv sedan sist? Jo, bland annat så har min dator kraschat, och då jag inte ligger särskillt bra till på den ekonomiska fronten så håller jag just nu på att spara mot något inte alltför kraftfullt, men åtminstone dugligt.

För skolungdomar som jag själv så antar jag att det är ledighet som gäller, och för vissa arbetare likaså. Själv så åker jag imorgon till min farfader nere i Skåne, där jag kommer stanna i tre till fyra veckor.

Så, vad händer i framtiden? Well, spelmässigt så skulle jag gissa på Payday: The Heist, ett uppkommande first person shooter med twisten att man är en bankrånare och man skall utföra olika kupper. Ser fram emot det extremt mycket.

Ja, jag får väl säga goder morgon på er nu. Adjö, mina fagra läsare.

//Wetterl, L. Wettersten
En nederlensk hummer

#blogg


signatur

God once took a bite out of earth.
This is the reason of Australia.

1
Skriv svar