Småländsk frenzy

Medlem
Småländsk frenzy

Satt och redigerade lite snabbt från veckan som gått i Småland. Not to worry, har hunnit med en hel del jobbredigering också!
Ville ändå bjuda er på lite Småländsk natur i vanlig ordning

Det finns ingen kronologi i bilderna, inte någon inbördes ordning över huvudtaget faktiskt. Jag har lyckats samla på mig en hel drös som behöver visas upp för allmänheten, thats all.

De sista skälvande dagarna på Småland 2011 och jag börjar känna mig smått redo att ta mig an Malmö igen. En veckas härlig semester väntar där "hemma" och jag har förhoppningar om att kunna åka motorcykel och göra utflykter i naturen. Sen är ju inte sommaren över bara för att semestern råkar vara det. Jag hoppas på en grym augusti och september också!

De flesta av bilderna är tagna med min Canon 70-200/2.8 IS och det får nog lov att kallas "favoritoptiken". Den funkar till det mesta och tack vare bildstabiliseringsfunktionen så levererar den skarpa bilder även i dåligt ljus. Den kostar en slant helt klart, men är väl värd varenda krona! Finns också i en mindre ljusstark lillebror med fast bländare 4. Ska vara ännu skarpare enligt skärpenördarna! Jag tycker det här räcker

#blogg

1
Skriv svar