Nattvandring med paddan

Flakmonkey
Nattvandring med paddan

Kom precis hem från en trevlig kväll hos min svägerska som jag fick spendera lite kvalitetstid med då min bror tillika hennes sambo han är ute med sina kompisar och jag befinner mig i Täby i helgen för att arbeta på stugan. Hursom så tog jag med mig iPaden dit eftersom jag tänkte att det kunde vara skönt att ha när jag åkte hem med nattbussen, vilket var en rätt bra plan då och faktiskt även såhör i efterhand. Tyvärr gick den emellertid inte riktigt i lås på grund av att bussarna timades så infernaliskt dåligt att jag istället tog en nästan timmes lång promenad genom Täby. Dock fick jag trots det nytta av paddan tack vare min emminenta simultanförmåga som gjorde det möjligt för mig att surfa på den långa stunder under promenixen. Måste sett lite roligt ut skulle jag tro, speciellt för alla fulla människor som såg mig när jag gick förbi Tegelbruket, Täbys polpuläraste klubb (och enda numera?). Men men, jag kunde iaf utnyttja tiden till att uppdatera mig om vad som hänt i världen under vandringens gång så jag kan ta att jag nog såg lite udda ut med en skärm som lyste upp oktobernatten

#blogg

1
Skriv svar