Det är bra att kunna bli trött ibland...

Flakmonkey
Det är bra att kunna bli trött ibland...

Herre min je vad jag var trött igår. Halvsov i flickvännens soffa 20:30 kändes det som. Det är iofs inte alltför förvånande med tanke på den lilla mängd sömn jag fått de senaste dagarna. Helt självförvållat förstås så jag har ingen att klaga på förutom mig själv och inte ens det vill jag göra eftersom jag sovit lite pga trevliga saker. Sen så känns det också positivt att jag kan slappna av så pass med C nu att tröttheten kan komma fram. Det är ju annars inga större problem att hålla sig upprätt när man står på tå så att säga. Så att bara kunna bli så trött är bestämt något bra, känns tryggt på något vis.

Håller dock inte att sova för lite alltför länge. Ska nu inte komma här och lova mig själv tidig sömn ikväll men jag skulle inte ha något emot det. Sen lär det vara ett bra läge för det också eftersom arbetsdagen avslutas med fight club och det brukar suga musten ur en rätt  rejält. Fram tills dess ska det arbetas också, får se hur det går,har varit lite förbannad de senaste dagarna och det brukar inte vara något positivt direkt...

#blogg

1
Skriv svar