#3 - Maximal Smärta

Medlem
#3 - Maximal Smärta

#Max Payne. Otroligt mycket svårare än jag mindes det, men nu var det till sist över. Spelet kändes nästan olidligt långt och jag vet inte hur många gånger jag fick ladda om för att jag tog en eller flera kulor för mycket. Det som egentligen fått mig att spela vidare är historien, alla "seriestrippar" och dialoger som gör spelet till en berättelse värd att ta sig igenom och lyssna på. #Remedy kan skriva historier, något både #Max Payne-serien och #Alan Wake visat på. Nu inväntar vi bara våren och #Max Payne 3, som har tagit alldeles för lång tid på sig! Det absolut bästa momentet i spelet är en tv-sändning i spelet där ett nyhetsankare på någon A-ekonomiavdelning berättar att Aesir Corp-aktien rusar på börsen och att företaget riskerar att hamna i en liknande marknadsmässig monopol-position som Micr... Här bryts plötsligt ljudet i någon sekund och endast första stavelsen hörs, men det är inte direkt svårt att förstå vilka de syftar på (Att sen #Remedy går och gör #Alan Wake XBOX360 exklusivt (åtminstone till en början) några år senare är givetvis en annan femma).

#Max Payne 2: The Fall of Max Payne skall installeras omedelbums och parallellt rullar #The Legend of Zelda: The Wind Waker på. På återseende!

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar