Så nära men så långt borta.

Medlem
Så nära men så långt borta.

Åååå så frustrerande. Vad kan det varit? 1-3% ifrån att ha rensat denna expansion... Men han ska ner i kväll, så är det bara.
Annars en riktigt bra raid där vi hade bra progress under hela raiden. När vi väl kom in i p2 så gjorde vi det kontinuerligt "varje" försök efter det, mycket bra!
Men ibland undrar man om man pratar inför döva öron... Man säger en sak på vent ca 10 gånger "Vi stackar på tanken vid explosionen så att healers når tanken" och sen får man frågan. "Ska vi placera ut en healer under explosionen så att en healer når tanken?" Men för fan är ju precis det jag pratat om senaste 5 minuterna.. argh!
Men det är detta som samtidigt gör det hela lite roligt så tummen upp till vår egna lilla gnome female, ni vet vem jag pratar om

Är fortfarande väldigt positivt överaskad över nya speccen och reforgingen. Det har ökat min burst healing med ca 5k hps vilket känns riktigt skönt. Men nästan viktigare så har det ökat "fun factorn" otroligt vilket gör att jag fått en nytändning när det kommer till spelet, ibland behövs det inte mycket...

Sen kan jag gå ut med att jag fortsätter spela under MoP!
Har funderat en hel del senaste tiden om hur jag ska göra i MoP, tankarna har gått fram och tillbaks en del om jag ska fortsätta eller inte, men nu har jag bestämt mig att jag kommer fortsätta.
Har satt som personligt mål med Svea är att vi ska bli/vara top 3 av svenska 25-manna guilder och vi ska vara top 4 på servern bland 25-manna guilder. Samt att Svea ska bli ett större community för svenska WoW spelare.
Detta är nått jag tror att vi och jag kommer klara med lite nya vassa rekryteringar och en nytaggad roster. Samt ett ökat annonserande av guilden i sig inom svenska communityt.
Ska bli riktigt spännande att se hur detta utvecklar sig. Tar gärna emot tipps och idéer på hur vi kan få Svea större ute på marknaden.

Detta var allt från mig denna gång, kan nog tänka mig att det kommer en post till imorgon efter DW killen!.

Guildens hemsida
Ezeke på Facebook
Guilden på Facebook

#blogg

1
Skriv svar