Company of Heroes

Medlem
Company of Heroes

Var det bara jag, eller fanns det även några av Er som installerade Company of heroes då nyheten om att nr.2 i serien släpps under kommande år?

Satte mig ned och tänkte att ett par matcher online skulle förgylla min kväll...men...det vore ju kul om man även FICK spela och inte ägna mer än 30minuter till att ansluta till ett spel för att snabbare än Reinfeldt hinner ropa "sänkt skatt för de rikaste" bli utkickad av spelets host. Trodde att THQ hade fixat detta sedan de introducerade CoH som ett "gratisspel" under en kort period men icke sa nicke...

2:an kommer säkert vara så bra som man hoppas men jag önskar verkligen att de kan se och lära av Blizzard och deras underbara match-making-system till SC2. För på 2,5h hann jag bara med att spela 2st matcher (båda varade i ca 50-55min)....INTE kul.

Har hört att samma problem som ovanstående även finns i DOTA/HoN(?). Menar, hur ska man kunna bli bra/starta ny karaktär (med +-0 i stats) om man aldrig blir tillåten av sina medspelare att få vara med?

#blogg

1
Skriv svar