MAH FIRST BLOGG :DD

MAH FIRST BLOGG :DD

RAWR 8D well de här är min första blogg :3 first of all im a girl 8D moahaha, men spelar wow, lol, zelda, typ alla pokemon spel :33, gillar dubstep, jumpstyle, japansk musik,k-pop o sånt :3, jaaag shufflar, ser på anime/manga, cosplayar eller äter tacos/nuddlar, när jag inte gamear 8) wieee so yea i like that stuff 8DD. är stolt tomboy älskar att gamea o trivis bäst med killar, o ha kill kläder på mig 8DD, höhö har alltid vart killig av mig i hella mitt liv x33 oyea btw är 15 8D meen over to tomboy x3 well när jag var liten jobba min mamma mycket o pappa var hemma med mig o mina bröder så lekte med dom mäst hella tiden å då brottades vi o lekte med bilar haha XDD o hadde EN granne o de var en kille såå var med honom med, så hadde inga tjej kompisar upp tills jag var 6år >-< onu är dom tjejerna antingen fjortisar bläää dom mobbar mig ;__; but skit i dom! förutom en DANNI!! 8DD shes a animefreak like me :33 hur jag blev gamer jaa jag började väll spela mullemeck spelen x33 o såna spel 8DD tills jag var typ 7 då jag hitta adventurequest o dragonfable 8D and ofc THING THING THING!!!!! OYEASHS.... soo yea spela allt möjligt höhö, körde wow första gången när jag var umm typ 6-8? nånstans där tror jag :DD well now im gonna make some nuddols! ;DD

#blogg

1
Skriv svar