Väntar med CODBO2

Medlem
Väntar med CODBO2

Jag har inte orkat spela nu på några veckor. Men är rätt sugen på Halo4, COD, Hitman och Far Cry. Min tanke är att vänta med alla till en och samma vecka, sedan spela alla från början till slut. Nej, kommer inte spela online, jag tycker det här med att konstant bli skjuten suger rätt hårt.

Sitter och funderar på hur jag ska göra med CES-mässan i Las Vegas. Har aldrig varit där, och är grymt sugen på att uppleva den. Tyvärr verkar det bara vara jag som är det, men det får funka det också.

Precis i skrivande stund är jag mest sugen på att klockan ska springa iväg lite, för imorgon är det dubbelmöte mellan Luleå och HV71. Förra matchen avbröts när en av HV-lirarna slogs medvetslös mot isen och förblev borta i runt 20 minuter. En jäkla knock av isen och en duktig hjärnskakning. Jag funderar varför de inte gör bättre hjälmar för hockey? Och inför regel för ansiktsskydd, för vem vill ha en massa ärr och inga tänder kan jag fundera? Men iaf, dubbelmötet innebär att de spelar klar sista perioden från förra matchen, sedan blir det en helt ny match efteråt. Blir kul - såvida Luleå vinner båda matcherna. Annars är det ungefär lika kul som multiplayer ovan.

På tal om hjärnskakningar. Såg "Jake" från Two and a Half Men och hans Youtube-video. Känns som han också slagit i huvudet.

#blogg


signatur
1
Skriv svar