Medlem
Servrar

Va f*n! Är man låst till en server??? Det går ju f*n inte att byta ju!!! :evil:

Medlem

Klicka på Empty slot så kan du välja server.


signatur
Medlem

En fråga när det gäller servrar är det som tex wow att man är knuten till EU eller USA beroende på vilket version man har?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Inaktiv

Du är knuten till EUservrarna om du köpt ditt AoC i europa osv.

Medlem

Kan man växla mellan PvE servrar och PvP servrar? Det är ju minst sagt drygt att göra nya karaktärer bara för att testa olika spelsätt...

Inaktiv

Jag förstår inte frågan riktigt, du kan inte byta server med en karaktär. Men du kan spela på hur många servrar du vill med olika karaktärer.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Jag förstår inte frågan riktigt, du kan inte byta server med en karaktär. Men du kan spela på hur många servrar du vill med olika karaktärer.

Jag menar att kan jag spela PvP med den karaktären jag startat nu? Jag spelar alltså på en PvE server med den för tillfället men jag vill kunna spela både PvE och PvP med samma gubbe. Inte skapa en ny och börja levla upp den också. 8)

Medlem
Skrivet av Fierce_Swe:

Kan man växla mellan PvE servrar och PvP servrar? Det är ju minst sagt drygt att göra nya karaktärer bara för att testa olika spelsätt...

Din karaktär är naturligtvis bunden till den server du startade den på.


signatur
Medlem

Är väll ganska standard att man inte kan byta server hur som helst med sinna chars i mmo spel.
Du får helt enkelt vällja om du vill ha wold pvp eller inte.
Ut över wold pvp så är det väll ingen direct skillnad mellan pve och pvp servrar?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Jag har inte spelat ngt MMO innan så därför ställer jag lite knäppa frågor kanske. Men på PvE kan jag alltså bara spela MED folk och inte MOT dem om jag fattat rätt... :\

Medlem

Nej, du har PvP på PvE servrar också. Skillnaden mellan PvP och PvE är att på PvP servrar kan alla alltid anfall dig, det kan de inte på PvE.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av LannY:

Nej, du har PvP på PvE servrar också. Skillnaden mellan PvP och PvE är att på PvP servrar kan alla alltid anfall dig, det kan de inte på PvE.

Tack. Det var goda nyheter!!!

Medlem

Ser nu att de jag skrev blev lite rörigt... men förstår du så är det ju bra


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

1
Skriv svar