Bayonetta och spel som kommer

Medlem
Bayonetta och spel som kommer

Jag har aldrig testat Bayonetta spelen, då jag inte haft ett X360 på länge, sedan var jag tvungen att tyvärr sälja mitt Wii U. Men sedan såg jag att de hade släppt Bayonetta bakåtkompatibelt till Xbone.

Så jag inhandlade spelet på jobbet, satte in skivan, spelade i 2 timmar och sedan vart jag förälskad. Tänk hur mycket man missar, för man inte vågade viga sina vyer förut. Grafiken är vacker för att vara på 360, Storyn är rolig och kaotisk, sedan är gameplayet underhållande och alltid roligt när man får in häftiga kombos.

Jag har blivit så förälskad i karaktären, att jag började leta olika Samlarfigurer, men det var inte det lättaste. Så jag får väl nöja mig med Amiibon så länge.

Recore är ett spel som fått ett okej betyg, inte dåligt men inte bra heller. Fast dessa betyg tänker jag köpa det. Då jag känner att jag inte har så mycket spel till mitt Xbone, sedan att det ser väldigt mysigt ut.
Jag var en av de få som gillade Quantum Break, jag gillade storyn, den lilla mini serien och gameplayet var roligt stundtals och stundtals väldigt frustrerande. Det fick en trea av fem här på FZ, jag spelade det och för mig kändes det som en fyra av fem.

Så jag tänkte ge Recore en chans när det kommer ut nu den sextonde. Priset var inte så farligt för ett ny släppt spel, så är det inte min kopp kaffe, så har jag iallafall fått testa på det och kan ge min synvinkel om någon frågar om det.

Det är lite dött med spel i september, för alla tänkte att Oktober och November är bra månader att släppa alla bra spel i. Så blir en fattig tid nu framöver, Men jag har ju iallafall Mafia 3, Civ6 och Gow 4 att se fram emot i Oktober. Sedan får jag se hur jag gör med Playstation VR, min hype har redan dött tyvärr, men kanske kommer tillbaka när det närmar sig.

#blogg

1
Skriv svar